Kärlek vid sista ögonkastet


Det har hänt ganska mycket sen jag uppdaterade här sist. Blandannat så startade jag ju denhär bloggen, men tröttnade ganska fort och startade denhär istället. Sen gjorde jag och Sebastian slut och jag startade denhär för att kunna gå vidare, men vi blev ihop en månad senare och jag gick tillbaka till denhär. Den sista maj gjorde han slut igen, och jag startade denhär bloggen, som jag använder mig av just nu ihop med denhär.

Så om ni verkligen vill hänga med i svängarna så föredrar jag att ni ska läsa domdär olika bloggarna. Det står massa smaskens. Men nu, har jag fått tillbaka lite av min kärlek för denhär bloggen, så jag tror jag kommer att fortsätta här. Ihop med denhär & denhär. Jag kommer alltså ha 3 styckna, där jag skriver om olika saker. Ni vet hur jag fungerar, om inte får ni lära er det nu. Jag älskar att ha många bollar i luften, och ibland kan jag tappa en, men jag brukar oftast att plocka upp den.

Men jag kan ju nämna att jag föll för sidecut. Så nu lever jag med det. Dessutom har jag börjat inse att smink är onödigt och dyrt, och använder bara under fest. Därför blir det mycket osminkade bilder. Sen att jag börjar få fin hy, och färgar mina ögonfransar, det har inget med smink att göra. :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0