Späääänning.

24 minuter kvar tills jag kanske vinner världens snyggaste byxor,
eller, kanske inte världens snyggaste, för dom vann jag igår :}
Haha. men dom ligger på andra plats. Det är bara en jävel som håller
på och budar över mig hela tiden, så om jag vinner dom vet jag inte.
Men jag hoppas, jag kan inte släppa datorn. Jag kommer gråta om
jag inte vinner dom. För jag vill ha dom. v i l l h a d o m .

men det är stretch i dom. Och jag tog 38. Det är utländska byxor,
så jag vet inte om dom blir för stora eller om dom passar,
vi får se. Kanske måste sälja vidare dom annars :[
Det vill jag inte. Då behöver ja inte vinna dom.
Vart är gud när jag behöver svar på saker?

Visste ni att jag är poet?
Här kan ni få läsa om ni vill :}

20 minuter kvar.
Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0