13 minuter

 

Jag kallar dethär mer för tidsfördriv än ett babbelinlägg. Jag vet inte varför.
Kanske bara för att det är precis-just-så-som-jag-känner-nu!

Tretton minuter har aldrig gått segare i hela mitt jävla liv,
jag fattar inte varför. Kan det inte bara rusa iväg så att Sebastian
kan betala dom, jag få dom i slutet av veckan, vara nöjd och glad.
Slösa lite mer pengar på pluggar till öronen kanske, hmm.
Det är rejält tidsfördriv. Roligt tidsfördriv.

Men visst är det kul att jag tar tillbaka bloggen här?
Jag skojjade bara. Det gör jag inte alls.
Eller jo. Eller nej. Eller det märks kan jag ju säga :}

Om 15 minuter ska jag sova faktiskt,
för jag har såndär tråkig praktik som börjar 7 på môran
och aldrig slutar, typ. Nej nu ska jag sluta vara bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0