Promenad.

Nu ska jag och Sebastian gå till Ica och handla. Och vi måste även passa på att gå en liten promenad, det märks på oss hur lata vi börjar bli bara för att skolan har börjat. Men vi ska skärpa oss, minst två promenader i veckan.

När vi kommer hem igen ska vi baka bullar och smörgås. Och sen ska jag sätta mig och kolla på fler lägenheter, eftersom vi har tagit steget nu. Steget då vi ska flytta ifrån varandra, och träffas på helgerna. Det kommer bli jobbigt, och jag vet inte om jag vill ännu. Men jag ska kolla iallafall så får vi se vart det leder.


Kommentarer
Postat av: evelyn

Hur jag mår?

Hmm, svår fråga. Men jag skulle nog säga att jag mår bra just nu. Väldigt bra faktiskt. Va i en period förut, då mådde jag dåligt. Men nu har det blivit ändring på det. :)

2009-09-06 @ 19:15:33
URL: http://www.evelynn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0