Torsdag.

Torsdag, ingen skola. Vad gör man? Ingen aning. Bloggar. Läser. Äter. Deppar. Ja, men jag ska rycka upp mig jag måste, för min familj och min pojkvän. Nu sitter vi och dricker te iallafall. Sebastian ska snart på begravning. Jag tycker synd om han. Hatar begravningar, men det är ändå ett fint sätt att säga hejdå på.

Vad blir det idag då? Jo jag hoppas att Sebastian ska orka ta kort ikväll, så vi kan göra det. Har kommit på ett tema som jag vill fotografera. Men det vill inte han, men det löser sig. Jag ska även sy, sprätta & sy ännu mer. Jag pratar såklart om mitt löshår. Jag vann ju inget, så nej jag gör om det jag redan har. Jag ska färga mig också, fick lite hårfärg av mamma igår. Fick även SOLO & ELLE idag av världens bästa Thord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0